wtorek, 2 lipca 2013

Indyk na kruchym kokosowym grahamie :)

Kokosowa tarta graham. Jako wypełnienie do tarty posłużyło mi mielone z piersi indyczej, wcześniej zamarynowane z ziołami i balsamico, pieczarki, młode pory i mozzarella. Pieczarki niezbyt drobno pokrojone lekko zblanszowałam na patelni z dodatkiem odrobiny soli i pieprzu. Pory ugotowałam na parze. Mięso krótko podsmażyłam.
Kiedy spód od tarty się upiekł posmarowałam go łyżką ziołowego koncentratu pomidorowego, wysypałam mięso, pieczarki i pory. Na wierzch ułożyłam plastry sera i posypałam przyprawami.
Do tarty podałam miks sałat i kiełki, wszystko lekko polane ostrą oliwą.
Przed decyzją o użyciu do ciasta oleju kokosowego musicie wiedzieć, że potrawa ma aromat kokosanki i jeśli nie bardzo lubicie połączenia kokosu z wytrawnym daniem, zamieńcie ten olej na inny tłuszcz. Nam ten aromat bardzo odpowiadał :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz